Bortom all stress

Inlägget innan skrev jag igår men det kom tydligen inte med.. skumt.

Vi har precis ätit hamburgare och kebab i tenniskiosken.. fan vi skulle ju inte men det är så dåligt väder idag och vi hade inget annat att göra så det blev så :P vi har snott deras trådlösa bredband så det går skit fort :) jämfört med i stugan.

Taget med mobilen

Tjenare Abdulla.. hur fan e läget då ?


Hoooollllaaa chicos!

Sitter i stugan och surfar lite.. e lite sur för att jag missade 080808 festen igår :( bajs bajs bajs.
jaja så kan det gå ibland.. idag har jag och andreas varit i stan och gått runt lite.. jag har nästan inga pengar med mig för att jag inte ska shoppa nått :) det går bra hittils.. men det är lite tråkigt att undvika alla affärer bara. Vi gick in på max iallafall för att äta.. dom har ju mycket bättre mat där än på mc donalds.. jag försökte ta det billigaste dom hade.. sen när Andreas beställde tog han värsta menyn.. jahaaaaaa vi som skulle spara.. Jag blev inte ens mätt på min lilla cheeseburgare fast jag tog lite av hans STORA hamburgare när han inte såg.

Ystad i mitt hjärta låt mig besjunga det nu

Sitter just nu på tåget påväg mot malmö.  Resan kom väldigt hastigt om man säger så :) usch vi sitter baklänges och det är det värsta jag vet .. mår redan illa :S
Vi har ingen tv i stugan hehe men som tur är har vi två datorer med oss med mobilt bredband. . och jag har alla nya avsnitt av the hills :D iofs har jag redan sett alla men det gör inget. 

Andreas sitter bredvid och har tandvärk och försöker få tag på folktandvården men det verkar inte gå så bra tyvärr.. och jag orkar inte höra hans gnäll :P

Här står jag och runkar! Va? har ni munkar ?

Hahha asså mina rubriker är inte dom bästa ;) men jag får dom från olika reklamer och humorprogram.

I morse fick jag stå och vänta på Torun i 20 minuter.. det regnade oxå.. han hade somnat om den jävlen :P men sen kom han till slut.. och han skulle åka i varenda vattenpöl som fanns och dom var ju inte små :D skit kul va det. klockan 5 på morronen.
När jag kom hem idag hade Andreas städat mitt rum :) fatta va snällt. Vilken kille gör sånt ?

Sug kuk på dom

Jag har förresten skaffat bruna linser :) snyggt eller inte ?



Ska upp om 4 timmar :( Men Torun är snäll och hämtar mig.. Tack!

Du får tillbaka på kollekten på söndag

Här va det uppdaterat ser jag :P

Jag har bott i Andreas mamma och Leifs lägenhet i mer än en vecka.. fan va skönt det var att ha så nära till jobbet. Dom var bortresta så vi hade hela lägenheten för oss själva.. vi åt typ upp all mat och använde alla deras handdukar och en blomma dog.. oopps.. tror inte dom var så glada när dom kom hem.

Aja nu e jag hemma igen.. gick till jobbet idag och fick höra att jag inte skulle jobba när jag kom dit.. vaaaa men det stod ju så på mitt schema.. men dom hade ändrat det utan att jag visste. så jag jobbade extra 4 timmar :S  Det var så jävla tråkigt för jag fick stå i köket med en ny snubbe som va typ värsta tönten.. sorry. Han tappade jätte mycket ost på golvet och sen tog han upp dom och blåste lite och putsade bort lite smuts och tänkte lägga tillbaka dom.. hallå e han dum i huvet eller. Jag ba --  om dom har varit på golvet så måste du kasta dom. Han ba - jaha alla ? - Eh ja! Sen skulle det komma dit några chefer och jag hade ansvar för köket så jag sa åt honom att städa så mycket han kunde.. han stod som ett frågetecken.. sen gick han till sitt dressbord och tog i ett salladsblad och slängde den.. jag blev irriterad och tog en trasa och städade själv. Hur svårt kan det va att ta en trasa och städa. Suck på dom nya!!!!


RSS 2.0