Iron maiden :)

Jag har varit så avensjuk på Aino, Erika och Andreas och hans brorsa för att dom skulle på iron maiden.. men Linn ringde mig och frågade om jag ville va ledig i onsdags och det ville jag såklart då gick jag direkt in på blocket och hittade en snubbe som hade en stå plats biljett och som bodde i kista.. det var ju perfekt. Så på onsdagen åkte vi typ hemifrån klockan 11 eller nått sen köpte vi dricka och direkt till stadion där vi köade med flera tusen andra i typ 5 timmar.. men det var sol och jätte varmt hela tiden.. fast det var inte så skönt att man fick en mini del att sitta på men det gjorde inget.. man hade bara ont överallt sen :P vi fick sånt där band sen för att få gå in längst fram .. det kändes så bra att se alla andra stå och köa för att få komma in där. Men konserten var grymt bra och Avenged sevenfold var för band :) och sen nått annat band.
















Konstig dag

Det börjar med att min pappa säger att det har varit jordbävning på rhodos idag.. jag va där för mindre än två veckor sen, tänk om jag hade varit där nu. På nått sätt hade det varit kul, alltså att vara med om en jordbävning.. men jag är ju inte helt normal heller :P den låg på 6.3 på richterskalan.
Sen var det väpnat rån på min brorsas jobb, dom hade tydligen automatvapen.. men ingen skadades som tur var.
Sen klockan halv 5 idag var det en bro som rasade här i kista typ 100 meter från mig :S en dog och två skadades och 4 stycken blev chockskadade. Idioter som inte stänger av trafiken när dom håller på och bygger precis över bil vägen. Men det var allafall lite läskigt med tanke på att man själv hade kunnat varit där.  Men synd om dom som drabbades :(



Save tonight!

Hello!!!

Usch har jobbat hela helgen ... natt oxå.. det var kaos igår.. jag menar verkligen kaos. Det var rush hela tiden i typ minst 8 timmar så snacka om att vi var slut, vi var ju bara tre stycken dom sista timmarna, jag i kassan, s i köket och t i dtn. kön tog aldrig slut det kom bara in fler och fler människor men jag lyckdes hålla mitt humör uppe :) även fast en sur gubbjävel började bråka med t i dtn och typ hotade honom och sen kom han in i restaurangen och börjdae skrika och snacka med massa som stod i köm.. fattar inte vad han höll på med men jag gav honom värsta blicken för att se vad han skulle säga men han vågade inte göra nått hehe.. han sa nått på nått språk, jag ba - vad sa du? - jag sa till honom! så pekade han på t... jag ville bara slå honom. Sen när klockan äntligen var två så såg hela restaurangen ut som om det hade vart krig där inne.. jag har aldrig sett restaurangen så där... vi skulle städa hela lobbyn och kassaliljen och hela köket.. men ingen pallade göra nånting.. vi gjorde bara så det såg någolunda bra ut sen stack vi.
En annan rolig grej som hände för nån dag sen var när jag stog i dt2 och J i dt1.. så kommer det 2 killar som var skit jobbiga.. dom var ännu värre när dom kom ner till mej.. åh jag ville inte ens ge dom sin mat jag ville bara springa där ifrån.. ena killen raggade skit mycket på mig och började försöka ställa sig upp i bilen och kom skit nära mig och började jucka mot mig.. men TF såg allting så han  gick fram till killen och gav han värsta blicken och sa först att han skulle lugna sig och parkera bilen.. han sa det typ 10 gånger och sen började han skrika på killen och det såg ut som att han skulle slå honom.. men han var nog påväg att göra det.. jag och j bara skrattade.. men killarna parkerade bilen.. sen efter 5 min såg man dom smyga uatnför fönstret men dom vågade aldrig visa sig och ena killen gömde sig bakom en bil som stod där hehe.. sen viskade dom att dom ville ha sin mat.. jag ba jajajjaja... sen när dom fått sin mat sa ena killen att han ville skaka hand med TF.. asså TF dödade hans hand.. man såg att han typ höll på att börja grina och hans hand var helt stel.. tyckte typ synd om honom.. han såg ut som jackass Steve förresten.  Sen skrek han att han var kär i mig och sen stack dom.  Roliga människor asså.


Idag var jag och Andreas i solna hos hans borsa på middag. Eller han hade lagat mat till oss. Sen planerade vi vår resa till Afrika som jag hoppas att vi ska beställa i morgon.. hoppas, hoppas.


Makeover

Jag hittade ett roligt makeover program på internet. var ju tvungen att prova och se hur  jag såg ut i vissa hår färger. Jag provade tex. att se hur jag såg ut i kort hår... fyfan jag såg ut som min morsa.. JAG SKA ALDRIG KLIPPA MIG KORT!


Jag ser ut som en översminkad barbi


Det var kul att se hur man såg ut i brunt.

Rolig vecka på Rhodos!

Hej hopp alla glada jävlar :D

Jahapp då var man hemma igen. Det blev en galen vecka på rhodos.. men fyfan va kul vi hade. Dagarna började med att vi gick ner till supermarket som låg precis utanför hotellet och köpte frukost.. visst vi hade ju frukost på hotellet men dom stängde ju typ när vi gick och la oss så det var ju bara att glömma. Frukosten bestod av ett bröd utan någonting på med en halv äcklig yoghurt och vatten.. men ibland lyxade vi till oss med lite smör som vi doppade brödet i.. haha fan va äckligt egentligen men vi brydde oss verkligen inte där.. jag kunde typ inte äta ändå. Första dagen glömde vi pengar till solstolarna och ingen av oss orkade gå tillbaka till rummet och hämta så vi fick ligga på grus med våra handdukar.. Söötsuur tyckte typ att det var skönt men min kropp kändes som att jag hade bytt kropp med mormor för en dag. Det var ungefär 35 grader och sol varje dag men det blåste kuling vindar och vågorna var rätt stora så det va kul och bada och man kunde ligga i solen utan att man märke att man höll på att förvandlas till en kräfta.  Och Söötsuur visade brösten varje gång det kom en stor våg.. ja inte med flit utan bikinin ramlade av. En dag kom två killar fram till oss.. såna här såkallade festfixare som går runt och minglar med unga på stränderna.. jag visste  att jag kände igen ena killen men kunde inte sätta fingret på vart ifrån men sen när hans kompis sa - Känner ni igen Dennis? Dennis sa snabbt att det där skulle vi inte gå in på.. Men jag visste direkt att det var Bigbrother Dennis som satt precis bredvid mig på min rosa playboy handduk.. och pratade om hur d var i lumpen när han var med där.. (jag är så otroligt trött på lumpen snacket). Senare gick  vi alltid och köpte våra små kära breezer som bara blev fler och fler för varje kväll.. efter lite dricka hade vi allsång på balkongen nästan varje kväll.. jag hade fått tre skivor från min farbror när jag fyllde år med absolut 90´s som vi körde i Söötsuurs dator.  Men vi skämdes inte för våra låtar eller för vår lilla publik vi hade ibland. Bar gatan som den kallades var ganska liten med ett par klubbar och nåra barer.. men det gjorde inget för det gjorde bara att det blev mycket folk på dans golvet vilket gör att det blir roligare att dansa och bättre stämning. Men det var faktist en kvinna som jag snackade med på planet hem som sa att bar gatan var nått helt annat när hon var ung.. men jag vet inte.. jag hade skit kul :P Fast det vimlade av svenskar som vi bara ville springa bort ifrån.. men det blev drag när basshunter med låten botten anna kom så tog vi över varje klubb och var man svensk så blev man i princip indragen överallt och vi tog över varje ställe. Första kvällen började verkligen inge bra.. min kamera gick sönder på fyllan och vi satt på colorado där dom hade live spelning men det var ganska långtråkigt så vi var typ på väg hemmåt men vi började snacka med en kille som jobbade där och han gillade mig ganska mycket.. eller han gillade alla tjejer typ men iallafall.. så snackade vi BARA.. och festade lite på en nattklubb där.. helt plötsligt så vart en tjej helt pissed off och spang runt och skrek massa grejer på engelska och bet killen i ansiktet. Vi fattade ingenting.. men tydligen var det nån som han hade haft sex med och bla bla bla... men jag ville ju inte ha honom utan vi umgicks bara för att vi hade haft tråkigt.. hon följde efter oss hela tiden och började putta mig men jag va full och skrattade bara, jag och Söötsuur bestämde oss för att gå hem för att hon verkade helt jävla galen.. men istället sprang hon efter oss fort som fan och killen tog sin moppe och körde en bit framför oss och vi kutade som fan och jag sprang barfota eftersom jag hade klackskor på mig.. men jag kunde typ inte andas sen efter ett tag plus att jag hade fått värsta skratt attacken.. det va så kul ;D killen sa att jag skulle hoppa på hans moppe för att hon var helt crazy men jag ville ju inte lämna Söötsuur själv med henne.. aja det slutade bra sen iallafall även fast hon såg ut som exorcisten och man nästan fick mardrömmar. 
Vi lärde känna två greker där som vi hängde runt med.. fast egentlign ville vi inte va med dom.. dom kunde inte ens engelska.. så d enda vi gjorde var att snacka skit om dom när dom hörde på.. fast dom fattade ju ändå ingenting.. det som var jobbigt var att dom var som två storebrorsor som inte lät nån komma nära oss.. det var lite irriterande.. hur mycket vi än försökte visa vibbar och dissade dom hela tiden så följde dom efter oss hela tiden.. men dom verkade gilla oss otroligt mycket .. som vänner eller nått annat det vet jag inte.. för den ena brukade säga att han älskade oss.. dom var gulliga på nått sätt eftersom dom verkligen brydde sig om oss men vi klarade ju oss själva.. dom var bra till att öppna våra dickor iallafall.. annars hade vi en nyckel som tog hundra år att öppna med.. men ibland körde jag mitt party trick och öppna med mina tänder.. haha det var alltid så kul för alla stod och kollade på mig och fick en chock.. :P
En kväll träffade vi några israeler som vi började dansa med.. Söötsuur och hennes kille kunde inte riktigt ¨hålla takten.. har ingen aning om vad dom höll på med. Men jag och R rockade loss och tog upp all plats på dansgolvet.. man såg sakta hur folk slutade dansa och stod och kollade på istället.. hehe han var grymt bra på att dansa och kunde alla låtarna (bög varning) nej men dom verkade vara så från deras kultur.. Dom var 5 vänner som var där och man märkte hur nära dom stod varandra.. dom gjorde allt för varandra. Dom var verkligen hur snälla som helst. Men det var väl inet så konstigt eftersom dom var med i den israeliska armen, dom åt, sov och vaknade tillsammns varje dag och jag tror dom skulle vara där i 3 år. Jag kom en av dom väldigt nära.. Söötsuur hade ju hittat sitt crush och jag ville ju  inte springa runt där själv så jag var med honom. hehe dom skulle gå till vårat hotellrum, kristoffer som han hette snackade så jävla mycket hela tiden och klockan var typ 5 på morronen så han störde hela hotellet när dom var på rummet ringde receptionen till dom och sa att om dom inte var ute på 5 minter skulle dom ringa polisen haha..Sopa ( jag har fått ordet sopa av Söötsuur, man blir förvånad ibland när hon kommer med sina ord.... helt plötsligt säger cp-barn till en kypare.. haha .man förstår bara om man känner henne.  Det finns så mycket man vill berätta men det går inte :P what happens on Rhodos stays on Rhodos! Så är det. Sista dagen åkte vi till Water park som var det roligaste på länge.. det första vi gjorde var att åka det läskigaste på hela stället.. men vi trodde att det var det minst läskiga.. jag höll på att pissa på mig och vägrade nästan åka när jag stod där vid vattenrushbanan men när jag kollade bak såg jag hur alla i kön kollade på mig.. så jag bara åkte å det var värre än fritt fall på grönan kan jag säga..jag har en bild på det men vet inte om man ser hur kul det var. En annan rolig grej var nått som såg ut som en skateboard ramp fast mycket större. Man gick typ 4 trappor upp och man skulle sitta i en gummiring som var för två.. sen åkte man rakt ner för ett stup och åkte upp på andra sidan.. man trodde att man skulle göra ialla sig men man gjorde aldrig det så klart. Haha vi skulle åka en grej där man ligger på mage på en matta och det var som en rushkana fast flera åker samtidigt.. när dom blåste i pipan och alla skulle åka satt både jag och söötsuur fast.. men till slut kom jag loss och åkte ner.. men jag fick typ värsta farten och kände direkt att jag skulle landa hårt.. så jag blundade och gjorde värsta kullerbyttan och tappade mina trosor.. alla andra landade jätte fint men inte vi.. söötsuur kom typ 10 sekunder efter mig och hon ville aldrig åka den igen.. men så läskig va den inte. fast jag har iofs åkt en mycket större sån i tosselilla i skåne.


Det kommer snart fler bilder

RSS 2.0