Nån som vet vart mitt liv är ?

Jag är typ deprimerad igen .. men det gör ju inte saken bättre att lyssna på en sorgsen låt och att läsa om cancer :( ne ska sätta på en fest låt snart även fast jag inte alls har nån lust att lyssna på det ..

idag förresten skulle jag åka till jakan för att träffa Andreas men vad händer .. bil köerna går ändå hem ifrån mig till världens ände .. men jag tänkte att så lång tid kan det ju inte ta men ärligt talat tog det typ 35 min nånting att åka en station på några meter .. fatta en station .. vad i helvete .. det komme lite snö och det blir kaos direkt .. trodde vi svenskar borde vara vana vid lite snö .. men det är samma sak varje år . Så det slutade med att jag gav upp efter e timme och gick hem .. förresten hade mitt kort gått ut och jag fick köpa en remsa för ingen nytta . Finns det nått mer att klaga på .. hm ?
JA !!!!!!!!!!

____________________________________________________________________________________________

Det vart fest i helgen föresten :D En kille på jobbet ville byta sitt pass med mig och jag tackade inte nej till att vara ledig en lördag .. eh nej vem gör det lixom . Så jag Sara och Erika drog till Solidaritet som var jävligt dyrt .. jag fattade inte hur mycket jag hade betalat i inträde förens jag såg växeln jag fick tillbaka och då va d ingen återvändo .. sen 30 kr för garderob och det var typ inge folk där inne .. men vi var glada ändå och gick direkt till baren .. och jag visste inte vad jag ville ha eftersom cidern var slut  så jag bad bartendern blanda ihop nått till mig och drinken vart så god ..

Jag - heter den här nånting eller ?
Bartendern med händerna i kors - ja .....
Jag - vad heter den då
Bartendern - fuck me im famous

haha jag och Erika fick direkt minnen från playa del ingles .............

Sen gick vi runt för att hitta nånstans att sitta men allting var reserverat och det var kallt som fan där inne .. men vi hittade tillslut en stol i ett hörn och nått annat man kunde sitta på .. och jag var typ redan lite rund i ögonen och skrattade åt allting och åt alla som gick förbi .. Mmm .. helt ointressant egentligen men jag har bara lust att skriva om den här kvällen med viss censur .. musiken va dessutom riktigt konstig det lät som house eller nått och man blev ju lite skruvad efter ett tag ..hihi . efter "några" drinkar gick vi till dans golvet föt att dansa men Erika fick snabbt syn på en svart dörr och vi blev jätte nyfikna på vart den dörren ledde .. så vi gick dit och det kändes som att man skulle gå ner i en källare

Erika - vilket äventyr
hahahhahahah
Efteråt har jag kommit på att varje gång vi gick ner för den här trappan och skrek vilket äventyr det var så va d alltid nån som sa - spännande va ? hahaha

( jävla strömsladden glappar och funkar inte ibland )

Sen kom vi iallfall ner och där var ALLA bättre musik var det oxå så till och med vi kunde köra några moves . Sara var riktigt på den kvällen och dansade med alla speciellt med ett gäng :P inte vilket gäng som helst .. hihhi inte lätt och veta .
Sen vart det några drinkar till och det var självklart fuck me im famous som gällde hela kvällen . Jag kommer ihåg att Jag och Erika träffade några fransmän i baren som var riktigt heta .. not .. men vi pratade lite med dom och det var då vi började skriva på kvittona .. sen skrev en av fransmännen nånting med att kärlek är det mest viktiga i livet på franska .. och höll om mig ..jajajja .. whatever . sen serverade vi vatten till alla som ville ha och tog 20 spenn för det .. mycket uppskattat faktist .. typ .. sen hamnade vi på övervåningen och sen kommer jag inte ihåg mera .. :P jag kan säga att jag typ fick träningsvärk efteråt hahaha .. ja .  riktigt rolig kväll och värd alla pengar .

På vägen hem skratta vi på tåget av att jag och Erika blev nockade av näsor på kvällen .. :D sen körde vi lite fotboll på perongen oxå .. vi ville spela lite med två killar från lungna gatan men dom sprang typ iväg när dom såg oss .. snyft .. vi ville ju verkligen ha dom och vi sa till och med att dom var jätte heta .

Japp det var en liten del av vad som hände ... THE END

Dagen efter var det jobb som gällde och det första jag får höra när jag kommer dit är - Hahahah Hanna är bakis .. vart det sent i går eller ? vad gjorde du egentligen ?
Då hade jag inte ens sagt att jag hade vart ute .. i flera timmar blev jag mobbad ..  men grejen var egentligen att jag kom hem vid kvart över 6 och sen kl 10 på morronen så borrar mina grannar i väggen .. jag var så jävla arg men orkade inte göra nått åt saken .. men det var ju deras fel att jag inte fick sova .

Det var förresten en kille som sa att jag var rolig i baren sen vart det en high five  .. :) tog det som en komplimang eftersom han bara sa det så där spontant .













Jag har lämnat hjärnan på laddning hihihihihihihi


Jag känner att jag är i mina bästa år nu :) vilket betyder att man ska skita i vad som egentligen är bäst bara gå efter hjärtat

sjunga backstreetboys låtar på jobbet is the shit

Intressant dag .. Punkt!

Ikväll åkte jag till jobbet för att säga hejdå till Mira :( fan va tråkigt det kommer bli . Ska läsa hennes resedagbok under dom här månaderna :) hon kommer ha så jävla kul där borta . Tayfur hade tagit med sig mat från igår när jag inte kunde komma till honom för att jag jobbade . synd ! Men va god mat han gör jag åt upp typ allt han hade med sig :D haha men han e skit duktig .. sen hade vi vårt lilla snack som vanligt i sop rummet så kommer Torun helt plötsligt och tjuvlyssnar .. gulliga dom är !


Jag pratade med chefen igår om resan och det gick inte precis som jag ville .. men jag tog iallafall steget att prata med honom .. jag har ju vart lite rädd .. haha va löjligt det låter men det är sant . Ehm hans reaktion var typ - kom du på det nu ? och att han får se :S jag får svaret den här veckan iallafalll .


Det har vart en underbar vecka .. inte !

åååh jag är så sjukt trött :( jag har jobbat som en idiot och jag ska snart gå å jobba igen .. jag hinner inte ens komma hem sen sova några timmar och sen jobba igen .. inget liv ! Det var MIras sista dag igår oxå :( eller inte sista men vår sista dag .. hur ska jag klara mig utan henne ? min skvallerbytta lixom haha nej men vi berättar typ allt till varandra om jobbet . Det där var kanske inte det bästa att skriva men iallafall :P sen  måste jag bara skriva om J som fick hjärtproblem på jobbet igen .. och det var pga av jobbet .. fan va stressigt jobb jag har och grejen är att man märker inte själv att man stressar det är det som är farligt . Nääää jag måste byta jobb nu . nu . nu.. Jag öppnade hela förra veckan och nu jobbar jag natt i 7dar .. jag känner mig helt handikkappad .. hur tror dom att man ska kunna jobba så .. först vända på dyngnet för att sen helt plötsligt vända igen . gaaaahhh .. jag är helt slut . Jag träffade en gammal jobbar kompis igår som sa att jag var jätte fin och såg helt annorlunda ut :D tack ! jag som kände mig så sliten och sen får man komplimanger ... kan det bli bättre då ? sen fick jag faktist en killes nummer igår hahah han sa att jag hade jätte fint leende .. vilket jag verkligen inte tycker att jag har .

I helgen sov jag hos Erika och vi kollade på sex and the city filmen som jag tyckte var så där .. lite för .. typ ... klyschig . Men vi smällde i oss två påsar popcorn hihi oj .. på lördagen åkte vi och shoppade i solna och mitt inne på HM kom det in en kille och skrek .. jävligt högt med värsta tjej skriket och han höll själv för öronen .. haha så ni fattar att det var högt . Sen skrek han att han var jätte arg . Personalen ringde på väktarna som kom efter ett tag . deras konverstaion var ganska rolig . Jag vet att du redan skrivit det här Erika men jag måste bara skriva det oxå . Kilen sa iallafall att han tyckte det var roligt att skrika .. vakternas svar blev - Amen det tycker inte vi ! KIllen - är ni arga på mig nu ? haha

a just det igår efter att jag duschat skulle jag borsta ut mitt hår men hela håret hade blivit en klump och det var omöjligt att få ut .. så det enda jag kunde göra var att klippa av det .. så nu har jag mycket kosrtare vilket är skönt .. hade ju 70 cm innan . intressant va ?





Gästinlägg :D

Hej hej!

This is Erika blogging from sumpan. Hanna är också här, för tillfället på toaletten. Fram tills igår kände jag mig faktiskt rätt så kvinnlig. Tills Hanna talade om för mig att nej, man borde inte tvätta ansiktet med handtvål, och ja, man borde smörja in ansiktet efteråt, åtminstone. Och nej, Family guy är inte sååå kul.

Men äsch. Det är ju bra att man får veta sånt där ibland också, även om jag inte tror att jag kommer förändra mig. Jag är faktiskt väldigt kvinnlig annars, typ skriker högt på skräckfilmer och ja..... Nu kommer jag inte på ngt, men jag är väldigt tjejig annars. Men nog om mig nu!

Över till Hanna, som är en jäkligt skönt tjej, kan jag tala om för er som inte känner henne. Hon, jag och Sara ska åka till Los Angeles i december. Det lär bli GRYMT! Vi ska shoppa billigt, glassa på stranden, förhoppningsvis se massa coola kändisar, gå runt i Hollywood, på walk of fame, skämmas över våra blekvita kroppar (ja, inte Sara då kanske, men jag och Hanna iaf), och förhoppningsvis ha jäkligt kul!

There we are :) De tre musketörerna. Eller kanske ngt annat, lite roligare än musketörer. De tre...... Äääääeeee jag kommer inte på ngt.. Hanna??

Vi har just kommit på hur man skriver med större text!!

 WOoooohooooooHOHOhoh KUUUUUUUL!!!

Snart ska vi till Kista. Jag måste köpa nya skor!!!!!!! Just nu går jag runt med trasiga................. Jag får blöta strumpor..... :(

När ska jag få en egen lägenhet ? det är frågan ..

i helgen förresten så sov jag över hos Andreas och Patrik .. dom har precis flyttat och deras lägenhet är så mysig och fin :) sen på söndagen åkte vi in tillstan och gick på ett skit fint cafe .. jag menar verkligen fint och det var stort oxå .


cheesecake hallon med en STOOOOR varm choklad med grädde .. fyfan va gott det var .


Min favorit i soffan


Hej jag är handikapp ... nää världens finaste




Om eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen vecka

ååååh jag är glad på nått sätt :) det händer så mycket kul just nu . Kanske håller jag på att få ett liv haha

idag var jag på andra testomgången i st eriks gymnasium.. det tog nästan hela dan men jag träffade skit roliga tjejor :) så dagen gick fort . Men hur testerna gick vette fan .. precissions testet gick ju åt helvete man skulle rita av en mall och sedan klippa ut den fyra gånger och klistra på den på ett papper men grejen var att jag hittade inte mallen först och jag fick nästan panik men sen hittade ja nått som såg ut som ett plåster eller nått och trodde det var skräp men sen insåg jag att det var den som var mallen . Då hade det gått flera minuter och jag hade bara en kvart på mig så jag skakade som fan och de såg ut som om en 3 åring hade suttit och lekt lite .aa inte kul kan jag säga men jag tror massagen gick ganska bra iallafall . AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh fan jag vill verkligen komma in på den här utbildingen den verkar så himla kul . Vi var 100 från början sen var vi 30 och jag var en av om :D stolt som fan hehe  . Snälla låt mig få komma in ! Men det är skit svårt att komma in på första gången men jag håller tummarna .

_______________________________________________________________________________________________

Om en vecka då gäller det  :D  mmmmmm just det


JAAAAAA

Jag är glad jag är glad jag är glad men bara just nu men sen OM det blir verklighet det är ju en sak .. MEN DET SKA BLI DET !


RSS 2.0