Alltså jag e bara god och glad kexchoklad hela tiden

Det var nån som sa det på tv nyss... tyckte det lät så roligt bara :P

A ringde mig i förrigår och frågade om jag kommer till henne på fredag.. A visst säger jag och sen pratar vi lite och lägger på. sen skickar jag sms till henne och frågar vad som händer på fredag. Hon ba det får du se :P
Sen kom jag på att hon fyller år på fredag.. fuck va pinsamt. Vi har känt varandra i 4 år nu. Men jag hade inte glömt bort det utan bara för stunden.. tiden går så fort. Synd bara att jag öpnnar på fredag.. kommer va så himla trött.  Igår träffade jag E och vi shoppade lite.. jag köpte bara present till A. Har gjort av med föööör mycket den här veckan.

Sen sov Andreas hos mig i natt och vi satte klockan på 11 i morse.. och vi vaknade av mitt nya alarm som är nån sång i djungelboken :P  haha det är ett litet tips från mig att ha ett roligt alarm så blir man inte lika irriterad när man vaknar. Sen tog vi en promenad i sollentuna .. det var ju typ 24 grader ute :D sommmar..

Snart måste jag tyvärr gå och jobba.. ska jobba extra idag.  Andreas är på arbetsintrevju. hoppas det går bra för honom.
image22
Tipp topp glassen.. mmmm.. jag hatar små glassar, jag köper alltid den största även fast den kanske inte är den godaste.



Jobbig helg som fan!

Ligger och lyssnar på en jävligt skön låt  Avenged sevenfold - afterlife Andreas har smittat av sig med sin rock  =) men jag klagar inte för jag har upptäckt hur många riktigt bra låtar det finns. Men den här låten har jag hittat själv hehe.

Det har varit en riktigt jobbig helg.. jag har jobbat, jobbat och jobbat.  I fredags var det löning och jag och Andreas shoppade lite vilket jag har behövt göra läääänge för allting är slut.. Vi åkte till stinsen sen och träffa E, A och Er :) Och dom skulle ut sen.. men inte jag =( för jag MÅSTE ju jobba.  På jobbet sen va det kaos.. två stycken kom inte så vi var tre pers typ till 3 sen slutade jag men jag jobbade över en timme och hjälpte dom att städa lobbyn. Fan man får ju typ träningsvärk efter det hehe. Tidiagre på kvällen sa T till mig att jag borde förbereda mig på en riktigt jobbig natt och att vi bara skulle köra och skita i hur allting gick.. vilket vi oxå gjorde vilket resulterade till ett bråk med några idioter i driven som fick damp på en kille och sprang fram till honom och slog honom.. dom var typ 5 pers och fick inte ner honom haha han hade värsta musklerna. Jävla töntar! Han började blöda lite på läppen bara.  På lördagen var jag helt slut men jag träffade Andreas iallafall.. jag klarar inte av att sitta inne när det är fint väder så vi åkte och spelade minigolf och jag förloarde för första gången.. hur fan kunde det hända ? pinsamt.. men jag skyller på att jag var trött.. mitt när vi spelade så var det en liten kille som körde på en gammal tant med cykel. hehe asså det såg så roligt ut och tantens "kompis" sprang fram till killen och pekade och skrek på spanska som värsta galningen.. stackars den lilla killen som var vettskrämd. Det enda han fick fram var - Sorry, sorry. Sen sprang alla fram dit och gav henne vatten och plåstrande om henne. Såg ut som att hon nästan dog först. Men killen var typ bara 8 år nånting och hav blev helt chockad och sprang in i skogen sen.. jävla tant som skrämde honom. 
Sen jobbade natt och blev kaos igen.. först blev So sjuk och han såg ut som att han skulle svimma när som helst,, stackarn han darrade när han pratade.. ididoter som tvingar folk att jobba i njur sten.. vi skickade hem  honom och kvar blev jag och T.. vi frågade varandra varför det alltid blir kaos när vi ska jobba. det var bilar hela tiden coh vi hann inte göra nånting som vi skulle och sen kom dom där idioterna i driven igen och dom skulle ha 4 tasty menyer men dom hade inte pengar men stog fortfarande kvar i luckan och stog å tutade tidigt på morronen runt 4 vi sa åt dom att vara tysta eftersom det är ett hotell precis bredvid.. men dom fortsatte tuta i minst en halv timme. Vi var tvungna att gömma alla hamburgare för dom fick för sig att vi hade massa sm vi skulle slänga.. asså jag fattar inte vad dom höll på med. Folk bakom dom blev irriterade och två muskelknuttar går ut från sin bil och säger åt killarna att hålla käften och det blir bråk igen.. suck... en av dom där muskelkillarna har förlorat sina föräldrar och en av killarna skriker att han ska knulla hela hans familj.. sen körde dom iväg och dom följde efter och ena killen springer ut och springer efter dom som en galning. sen vet man inte vad som hände... vi fick iallafall jobba över till 7 nästan. Jag sov hela dan idag.. så himla deprimerande.. jag vaknade halv 7 på kvällen till sist efter flera väckningar av Andreas.. vi satt och spelade mitt nya spel på PS3 =) Pirate of the caribbean.. jag älskar filmerna så va ju bara tvungen att köpa det. e så trött att jag inte vet vad jag skriver just nu..

image21
image20

Bilder från minigolfen jaoo!!!!

När vi hade stängt idag satt Jag. T och L utanför och snackade lite.. vi snackade bla om när USA kom in i Irak och Irak nu.. det är inressant att höra om det från nån som är därifrån och levt där. Orkar inte gå in på det där nu.. men det finns så mycket man inte vet om.


Alla kan bara man vill

image17

Jag började bläddra bland alla mina 14000 bilder jag har på datorn och såg mappen med studentbildern. Det var snart om ungefär en en och halv vecka sen ett år sen jag sprang ut och var en lycklig student. Jag kommer ihåg hur nervös jag var när vi satt och lyssnade på musik klassens avslutings låtar. Mitt hjärta bultade och jag log som om jag hade ett stort tågräls i käften. På nått sätt var det tråkigt att sluta pga att det var så lätt att bara gå till skolan och träffa sina vänner och göra sjuka saker och låta bli att lyssna på lärarna och kasta gem på deras huvud och få lärare att vilja säga upp sig. Nej, det var inte alltid så illa som det låter.. vi gillade dom flesta lärarna faktist. Fast jag hade det riktigt jobbigt i skolan och pallade inte alltid hänga med, det var inte många läxor jag gjorde, och jag tror inte jag läste en enda bok på hela gymnasie tiden, hur fan klarade jag mig ? ;P Men iallafall i 2an gick jag ut med 6 ign  och lärarna började snacka dåligt om mig men min mentor stog upp för mig och försvarade mig iallafall men jag funderade på att hoppa av, men vad skulle jag göra då? alla skulle tycka att jag var världens världelösa människa och alla skulle skämmas över mig.. det var iallafall vad jag fick höra. Så jag sa att jag inte ville ha betygen hemskickade i brevlådan så jag fick dom i handen och dom åkte rakt ner i papperskorgen på en gång. Hela sommaren var jag en enda stor stressbomb och jag kunde inte sluta tänka på skolan och hur jag skulle klara 3an. Har man vuxit upp med två akademiker föräldrar  och en morsa som har utbilding som största grejen i livet, annars är man en idiot. Hon skulle kunna göra alla mina uppgifter bara jag klarade skolan. Jag fick inte ens vara hemma från skola när jag var sjuk. Fast jag var ju aldrig sjuk så när jag var hemma skolkade jag och lossades att jag var sjuk. Vilket hon märkte på en gång. Men jag var ju 18 så vad kunde hon göra. När läsåret i 3an började så var det bara att börja plugga på en gång. Mina ign försvann efter varann.. och jag var så stolt över mig själv.. jag har nog aldrig pluggat så mycket som jag gjorde i 3an.. men jag ville verkligen klara det.. jag gillade aldrig skolan men det behöver inte betyda att man är dum i huvet för det, som många tror. Skolan kan inte passa alla. Som första dagen när vi bytte klass till media klassen och överklasstjejen trodde att hon var smartast av alla och sa taskiga saker och vi började bråka. Inte direkt nån bra start . Men jag körde gärnet och visade vad jag kunde. Hade jag gått i skolan i 11 år så kan man ju inte bara sluta där. Det slutade med att jag gick ut med några mvgn och vgn :D Utan morsan så hade jag aldrig klarat det tror jag.. det va nog hon som fick mig att vilja plugga.. även fast man blev helt galen av att dom stod och skrek på en att man måste gå till skolan fast man inte ville. Man ville ju typ bara slå dom hehe.  You can do it !!!!!

The hills

image13

Jag längtar tills mitt ljud på min dator funkar så jag kan titta på the hills igen :) Jag är ingen tönt för att jag  gillar The hills och avgudar Laguna beach. Jag kan erkänna att jag ibland känner att jag är avundsjuk på deras liv . Vem skulle inte vilja växa upp i en stor lyxvilla med stora jaquzzin med utsikt mot ett stort blått hav och sedan jobba på teenvouge ?


Sol äntligen

Jag vaknade riktigt sent idag och såg att det var sol ute :) äntligen. Gick ut och satte mig och sola i några timmar och läste glamour som jag tydligen prenumererar på.. trodde jag hade sagt upp tidningen för länge sen.. men det gör ju inte mig nånting nu för på sommaren hör det till att läsa tidningar och jag läser varenda tidning då. Mötte Andreas sen som hade blå skjorta, svart kavaj och svarta solglasögon på sig hahahhaha man kan inte tro att det är han.. men han säger att han måste ha på sig det där på jobbet. Känns som att man går bredvid värsta affärs killen.. ganska sexigt på nått sätt :D Vi va inne på nybyggda konsum och vi skulle köpa nånting gott som vanligt men vi kunde såklart inte enas om vad vi skulle köpa även fast vi hade olat ungefär 10 gånger men det slutade med att vi tog nått helt annat än vad vi hade tänkt och alla var nöjda och glada.. vi är som två små barn som bråkar och vill få sin vilja igenom :P jag gick till tidnings hyllan för att se om det fanns nån rolig tidning.. då såg jag att man fick guess nya JÄTTE GODA parfym i nya glamour.. varför fick inte jag den för ? fan va orättvist asså :P Köpte solo istället som man fick en svart bikini med.. den satt ganska bra faktist =)
Känner mig som en uppstoppad gris.. vi åt nästan ett helt glass paket med tranbärs dricka och sen åt jag två portioner med lax och sånt och sen hittade jag kladdkaka i kylen och åt den oxå.. å allt på en gång oxå.. passar ju fint nu till stranden i sommar.. inte..
Fan vad helt meninglösa inlägg jag skriver.. men ingen behöver ju läsa.. eller hur    !!!!!!!!!


Yiiiiiiihoooo Ragge.. Yiiiiihooo Jhonny Im open.. come and get me !!!!!! Im coming Ragge
OOOOh det är sommaren oooohoo och folk i parken oooohhoohh det är sommar.. oooohooo vi lättar från marken


frusna händer och wyclef jean

Ligger här och lyssnar på wyclef jean i mobilen. Det är så mycket lättare att skriva då =) Ja och Lillan (min katt) delar på en tallrik med pyttipanna.. fy fan vad d är äckligt med pytt i panna men vad ska man göra när det inte finns nått annat. Hon äter typ allt jag äter, äter jag chips så måste hon ochså ha, å äter jag glass så hoppar hon på mig ifall hon inte får nått så det är bara att dela med sig.  Aja jag kom precis hem från jobbet, jag fick sluta tidigare eftersom  det var så lungt i natt. Jag skulle ta en buss kl 00 men det kom ingen å ingen 35 min senare heller så jag bad Andreas att ringa sl och fråga vad det är som händer, då sa dom att alla bussar är inställda den vägen pga sten kastning på bussarna. Va fan.. jävla idioter asså.. det är inte direkt första gången.. så där satt jag i en timme mitt i natten och frös arslet av mig.. till sist ringde jag taxi men jag hade ju inga pengar. Jag gick tillbaka till jobbet och låna telefonen där.. L sa att jag skulle stanna där å vänta på dom så jag kunde få skjuss men palla vänta två timmar till.. eller mer.. så jag tog taxin iallafall. Vi hade en liten diskussion i taxin om sten kastningen. Han var typ skit arg.. men jag fatta inte tiktigt vad han va arg på för först sa han att det var bra att dom drog in alla bussar så att alla fattar att något är fel och att hela området behöver hjälp med ungdomarna som inte har något att göra.. det har han ju rätt i men vi andra blir ju lidande hela tiden.. nyss drog dom in så att bussarna  inte åkte förbi rinkeby och tensta på kvällar/nätterna.. men vad ska vi andra göra då som oxå måste åka ? det är ju många som jobbar natt.. ska vi behöva gå hem eller betala massa pengar för taxi. Man blir så jävla arg. Aja sen sa han att ungdomarna behöver jobb men dom får inga.. och det är ju sant det är svårt för ungdomarna i förorten att få jobb.. Han sa att om dom ser att man bor i rinkeby, tensta, kista, husby, akalla  så vill dom inte ha en för vi har ju inget bra rykte..  det kan ligga en aning sanning i det.. men då tyckte han att dom skulle fortsätta att kasta sten och att det var bra eftersom dom inte får nått jobb.. så jag fatta inte vad han mena sen. Alla borde fan ha rätt att få samma jobb även fast man inte heter Svensson i efternamn och bor i Danderyd. 

Kvällen har iallafall varit helt okej.. jag har varit på bra humör =) T sa igår att chefen skulle komma på kvällen idag för att se hur vi stängde.. men han kom aldrig utan ska komma imorgon yesssssssss jag är ledig då. Haha han kom säkert inte för att han såg att jag skulle jobba. Skulle inte förvåna mig. Vi älskar varandra!
Det var en kille igår i driven som sa att jag inte skulle kolla på honom för att då skulle han svimma.. jag ba - Jaha varför det ? Då sa han att jag har så fina ögon :D man blir så glad när man får komplimanger. Man kan inte låta blir att få världens största leende då.  Speciellt när man själv inte har så bra självförtroende.. men jag jobbar på det.  A just det nu har vi fotbolls tema på jobbet så H fick för sig att jag skulle ha en svensk  fotbolls tröja.. och det var bara jag på hela mcdonlads som hade det. Jätte kul ;P  men i och med  det har vi glass festival.. ohhh shit vi har skit goda glassar nu .. mc flurry med bilar.. jag kan inte låta bli att gå å sniffa på sås burken varje gång jag går förbi glass maskinen.. skulle vilja ha en parfym som luktar så.. mmmmmm orgasm. Sen har vi sunday med solero eller chocolate dream som är en browni kaka med glass och choklad sås på.. mmmm så jävla god =)
Chocolate dream taget med en mobilkamera, man har så otroligt kul på rasterna :P

Andreas

image10
Andreas min solstråle :) Älskar dig mest av allt på hela jorden! Det som betyder mest är att du är min bästa kompis. En bästa kompis ställer upp vad det än gäller och håller hemligheter.  Stort HÄRTA till dig

Fan fan fan fan fan fan

Jag visste att min farmor inte mådde så bra men det va värre än jag trodde :( pappa säger ju aldrig nått till mig. Fick veta för nån dag sen att hon hade ramlat i sin lägenhet och legat där i flera timmar utan att kunna röra sig. Pappa hade försökt ringa dit men det hade tutat upptaget jätte länge så min faster som bor nära gick dit och hittade henne. Efter det har hon legat på sjukhus och varit väldigt dålig. Hon har slagit sönder ansiktet och ar blödningar i hjärnan. Fy fan jag pallar inte det här nu.. samtidigt som jag måste jobba massa :( Pappa säger att hon nog inte kommer hem igen.. FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYFAAAAAAAAAAAAn.. Men man kan ju bara hoppas.






Jag och Andreas åkte till Sumpan idag för att va i brorsans lägenhet, han är i Japan i tre veckor nu. Vi gick och köpte mat som vi åt till du är vad du äter.. det passande väldigt bra med tanke på vad vi åt.. Andreas åt pizza och jag åt hamburgare med pomesfrittes med bea sås som jag köpte på kolgrillen rhodos. Vi gick först till hemköp och köpte frystpizza där men när vi skulle tillaga den i ungnen så började det ryka så vi skippade det.


High Chaparall

Hola

sitter och kollar på high chaparall =) jag älskar dom. Jag har kollat på allt som har med Filip och Fredrik att göra. Nu Hade dom träffat skådespelaren  shannen Doherty och Filip hade kletat in sig i choklad och trössel för att gratta ett barn på hans födelsedag och sjunga ja må han leva :D haha barnen började grina och en gömde sig under bordet, sen började Filip jaga en unge som blev skit rädd. Så sköna!

Jackass

Jag vaknade ganska tidigt idag och ringde och väckte Andreas så han skulle komma till mig någolunda tidigt. Sen gick vi till Ärvinge pizzeria. Nä vi kommer dit så har dom renoverat där och det var skit fräscht. Det hette nu restaurant pavarotti =) nya ägare asså. Ååååh pizzan var så jävla god.. mmmmh åå jätte bra service.. nu ska jag alltid gå dit och äta pizza. Fan katten ligger på mig och försöker få mig att inte skriva.  Hon tycker det är onödigt med blogg.. eh d e jag som har uppfostrat henne :P sen åkte jag till S och åt äååelpaj och kollade på jackass the movie 2. Fan va rolig den var :D 

Godnatt!

Trött, trött ,trött

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAlllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!

Har inte orkat skriva nått på ett tag... men nu e jag här.  Har varit lite flummig idag :P fast det blir jag alltid när jag är glad =) eeeeeeeehm eehm eeeeeeeehm asså jag lixom bah eh hallå..

Aja ny mening... Igår vart det utgång me gänget.. Det var ganska kul.. synd ba att vi kom ut ganska sent.. pga att Söötsuur inte hitta sina kläder :P. Jag skyller på d. Det slutade med att hon fick låna kläder av S hehe men det va skit gulliga kläder. Vi hamnade på en studentskiva där det var djungel tema och alla killar var typ tarzan med bara små tyg bitar som kläder. Det va en kille som vi hade hängt med nästan hela kvällen som frågade mig i slutet om vi kunde strula innan han skulle gå.. hallå vem frågar det bara så där.. haha men jag gjorde en kul grej som aaaaa... men när han fick nobben av mig sen så frågade han mig om E skulle vilja jag ba aa gå och fråga henne.  DESPERAT!!!!!!!!
På nattbussen hem satt några skiiiiit fula killar bakom oss som började dra mig i håret.. folk verkar tycka det är väldigt roligt att dra mig i håret.. det händer mig dagligen.. jag började bli skit irriterad och S sa att vi skulle byta plats.. Men jag tyckte det va onödigt och jag orkade inte.. men när jag kollade bak och verkligen såg hur dom såg ut sprang jag fram till en annan plats.. så höll följde dom efter och började prata nån konstig blandning av svenska, nått annat språk och engelska.. det va typ åååh baby shallashalla följa hem mig.. Jag ba asså vi är lesbiska och vi är ihop.. stick.. dom fattade inte va vi sa.. sen skulle dom till samma ställe som jag.. fan tänkte jag.. dom kommer typ våldta mig.. så jag blev ännu mer irriterad och peka finger och sa - vad fan glor du på, har du inget annat att glo på eller ? då blev dom skit arga och skrek typ fuck you och massa annat. Sen blev vi av med dom :D

image5
Så här såg alla våra bilder ut.. lite halv cp



image6
image7

Ligger och lyssnar på techno och bli sugen på att gå ut igen :P

Prutt

När jag kom till jobbet idag kom L direkt och frågade vad jag hade gjort med hans kort.. eh.. jag frågade om jag inte hade gett tillbaka det igår. Så gick jag in och kollade i mitt skåp om den låg där i mina byxor och det gjorde den.. opsssss... utan det där korten kan man inte stänga kassorna eller nånting. Fast jag lekte värsta ängeln så han var inte arg längre även fast han hade haft en helvetes natt. Senare på natten stod jag och och hjälpte J i kassan.. det kom in ganska mycket folk. Helt plötsligt börja flera stycken bråka.. vi fattade ingenting. Men vi är ju tvungna att ingripa eftersom det är våran arbetsplats.. så T,T och L går fram till dom och försöker stoppa bråket men ingenting händer.. sen fick jag bil ( jag stod i driven ) det var en väktare som skulle käka.. han började undra vad det var som lät och vad dom höll på med så vi hade ett ganska roligt snack där.. för jag sa att vi inte riktigt visste vad vi skulle göra.. han sa att om han går in där själv lär han bara bli nedslagen så vi skrattade.. men han tyckte vi skulle ringa polisen på en gång. Eftersom dom inte slutade och plus att dom gick på oss som jobbade också så var vi tvungna att trycka på våra larm. Sen kom polisen dit men jag missade ju allting eftersom jag var tvungen att ta bilarna som kom. Vilka Idioter som finns alltså.
Nu är jag ledig i 5 dar :D jippi.. vart är festen?

ehm..

Bloggen funkade inte igår... haha kom av mig nu när väldens bästa reklam kom på tv :D den där om kavle räkost och den där bäbisen börjar dansa... bäst!!!!! Nog om den.. eeeh igår va jag på middag hos Andreas familj. Efter det åkte jag å S till E på grill fest med C, CA, A, S, E,.. Vi grillade korv och sjöng sing star =) Jag fick en försenad present av E som bla var en rosa playboy handduk.. ska ha den på beachen i sommar. Det blev utgång för restev av gänget förutom för mig eftersom jag skulle jobba idag tyvärr.. hoppas dom hade roligt iallafall.                                 Idag har jag varit hos S och S och vi låg ute och solade och åt tacos och chokladrutor.. mums. 


Sen fick jag skjuss till jobbet vilket var tur eftersom jag hade missat bussen.. åhh jag hade sån ångest för att åka dit. Men det gick bra och jag fick mycket beröm för mitt nya hår :P  Äckel alkisen kom dit oxå och jag stod i kassan..  han stinker så hela mc donalds kan känna det.. han skulle ha en kaffe och en mc fish med lök å bla bla bla 

Jag - ah det blir 42 kr
Alkisen - va, vad dyrt... sluddrade lite och sa att han bara hade 30 kr när han stod och höll i tre 20 lappar
Jag - men du har ju 60
Alkisen - ja men jag måste ha pengar till ..... öh.... 
Sen blev dom bakom skit arga och sa åt alkisen att betala eller sticka där ifrån
Alkisen började skrika nått på nått språk menjag trodde han var amerikan för de har han sagt förut. men aja jag gjorde hans kaffe och tog betalt sen tog jag nästa gäst.. då börja han skrika om att han vill ha vatten.. jag ba ah du får vänta lite.. då sa han att  han var först.. haha vilken tönt.. Orkar inte berätta varför jag är så otrevlig mot honom.. men han har varit där ett antal gånger och han är inte värd att va snäll mot kan ja säga. 
 
caio ciao!
                                                                                                                                                                              

Bajskorv

Började jobbet klockan 5 i morse... gick upp 4 å då hade jag typ sovit 2 h och 45 min. Ringde efter en taxi eftersom det inte går nå bra bussar vid den tiden.. får stå utanför och vänta en timme annars och vem orkar det ? Jag hade stått och väntat på taxin en stund och började bli lite stressad eftersom det är skit mycket å göra på morronen. Men så kom det en taxi.. jag öppnade dörren och han sa nånting med mellberg.. jag ba ah visst.. sen sa jag bokningsnummret men han sa nått annat men jag tänkte bara att han var en senil gammal gubbe för det lät så på han. Så jag hoppade in för jag hade bråttom . Men på vägen till jobbet läste jag på displayen att han egentligen skulle till en annan address som låg en bit bort.. så jag hade tagit fel taxi haha stackars dom stod och väntade på honom eftersom det var så tidigt så skulle dom säkert ut å resa eller nått liknande.. oops.  Aja jag fick mig ett gott skratt där för mig själv i bilen. Men det behövde jag ;)
Annars var dagen ganska bra och jag var pigg ändå även fast jag sovit dåligt på två dagar.. men sen kom ju idioten dit och det blev såklart dålig stämning direkt.. orkar inte ens gå in på vad som hände sen.

Efter jobbet åkte jag direkt till centrum för att möta pappa som skulle hjälpa mig att ta ut pengar från mitt spar konto. Jag som är ett himla pulver hade ju glömt att jag skulle klippa mig idag haha. Mötte sara sen iallafall å så gick vi till vår favorit frisör :) Hon blev ju såklart inte nöjd.. men jag sa åt henne att färga håret blått så skulle det sticka ut rejält :D

Det här schampot är en av dom bästa jag använt hittils. Håret dooftar jätte gott i flera dagar.
Efter det brukar jag använda hair repair vilket egentligen är som en inpackning men jag använder den varje gång jag tvättar håret.


Body shop!



Världens bästa ansikts produkter från body shop!
Fick dom av Andreas i julklapp och nu kan jag inte sluta köpa dom

Ja!

Idag är ledig :D vilket är jätte skönt. fast jag har såklart ingenting att göra.. det är sol ute men jag vet att direkt jag går ut så kommer det ett moln i vägen. Ska träffa Andreas sen när han slutar jobbet. Han har fått ett nytt jobb i nacka på nått som heter "call"? Tönten har fått en egen jobb mobil som nästan är bättre än min w800i. Han låter så rolig när han pratar med kunderna att jag aldrig kan låta bli att skratta.. fan va taskig jag är. 


Jag ställde klockan på 10 i morse.. shit jag trodde aldrig att jag skulle komma upp. När jag satte på tven så gick skilda världar på tv :) en av mina gamla favorit såpor.. hoppas det kommer gå varje dag. Synd att dom inte visar vita lögner.. vem saknar inte det ? Göran å co :)


Stressig dag

För ca 8 ½ månader sedan var jag förvirrad och visste inte riktigt vad jag gjorde :P jag sökte jobb där jag bestämt mig för att ALDRIG jobba men såklart så ska jag göra tvärtemot. Dom ringde mig en bara en dag efter att jag sökte och här står jag nu. På mc donalds... cp mcdonalds.  Hallå kan någon rädda mig här ifrån ? Nej men allavrligt talat så trivs jag inte alls.. eller jag trivs ibland men ibland har man bara ångest över att man måste dit. Men jag måste erkänna att jag har världens händelserika jobb :) det händer nått varje dag som man skrattar åt. synd att jag börjar blogga nu å inte för ett halv år sen. Har så mycket att berätta men det händer nog fler saker. 

Tänkte berätta om hur dagen har varit. Jag åkte till jobbet lite tidigare idag vilket verkligen inte är likt mig då jag alltid kommer på pricken över i:t. Aja det första som händer är att jag står i kassan och det bara väller in folk och jag står själv som vanligt. I köket är dom tre pers men ändå är skåpet kaos. Men det berodde på att det har börjat två nya killar som stod på big och vanliga och dom har lite svårt att lära sig.. jag vet själv hur jag var i början men inte var jag så trög iallafall. Tex igår var det en kille som fick minst en och halv timme på sig att lära sig och han fick värsta intruktionen ( vem av oss andra har fått det lixom ?) men han glömde bort allting igen efter en minut. Sen skulle han packa cheeseburgare och hamburgare,  vi sa minst 5 gånger vilken hamburgare som skulle ha vilket papper men han fatta inte.. så sa jag vilket rad dom skulle ligga på men han la fel ändå.. hallå iq 0. Nej men han var kanske nervös :P säger vi. Men så stod jag där i kassan och hade 100 ögon som glodde på mig medans jag sprang som en hare överallt och alla fick vänta på sin mat å bla bla bla det restulterade till att jag gick in i köket och skrek att dom fan fick få i ording  på allting för det funkade ju inte alls där inne.. Jag var så stressad att hela mitt huvud snurrade och jag svettades, men det var faktist en kvinna som sa - Men herregud vilken stressig miljö, det här är inte bra asså. Det enda jag fick fram var - nää!. Och så gav jag hennes glass som så snällt stod och väntade på minst en kvart iallafall.  Å så var det i 4 timmar tills jag äntligen fick gå på rast.
haha förresten det var en av dom nya som använde salt korgen som en papperskorg haha omg. Jag fick stå i dt 1an sen iallafall vilket är mycket roligare eftersom man bara behöver ta emot beställningarna och ta betalt. Och man snackar mycket med kunderna. Hehe det är så roliga personer som man träffar. Å dricks får man oxå =) inte för att man får ta emot men ändå.. dom ger jag alltid till mc donald fonden. Jag skämde ut mig lite idag när jag skulle ta emot en beställning. Dom ville ha en mc feast junor tror jag och en apelsinjuis och så skulle jag förklara för dom att aplelsin smaken var slut. Det här var jag - eh asså det finns ingen apelsin färdig eh jag menar det finns ingen klar eller vi har ingen apelsin  bara äpple.. det blev tyst och han ba - stressigt idag eller ? hahaha 
Måste bara berätta om en sak som hände för kanske två veckor sen.. det var jag och mira-pira som stängde och jag var i lobbyn för att städa. När jag var färdig gick jag för att lämna tillbaka alla hinkar och sopborstar. Så står det en kille i dt som ropar på mig och säger att hans kompis tyckte att jag var snygg och ville ha mitt nummer , det första jag tänkte på var att han måste va dum i huvet.. jag stod där med en knut på huvet helt smutsig, blöt ochsvettig och sminket var åt helvete med hinkar och sop borstar i händerna. Jag ba - eh nej tyvärr jag är upptagen. Men visst lite smickrande var det väl. 



Godaste på mc donalds just nu är snack wrapen :)



Nu måste jag sova ska försöska gå upp tidigt så jag kan vända på dygnet igen tills på fredag.



Andra försöket!

God kväll!

Detta är mitt andra försök att skriva blogg. Det ska bli intressant och se hur länge jag står ut innan jag tröttnar. Skriver bara för mig och endast för mig själv :) eftersom att jag vet att jag  kommer vara otroligt road av att läsa det här sen. 


RSS 2.0