Jadu åke

hej hopp

jag skulle vart ledig idag men dom behövde fler som kunde jobba idag under ruschen så jag fick väl ställa upp.. men det var bara under ruschen.  Sen träffade jag Andreas och vi åkte till solna och sen gick vi hem till Daniel och Johanna och snackade lite. 

Jag sitter och skickar bilder till fuji center i kista för att framkalla bilderi fall min dator skulle krascha så att alla bilder försvinner.. jag älskar ju bilder så jag skulle ärligt talat dö om dom försvann, jag tog inte alla det skulle bli alldeles för dyrt men det vart ungefär  660 bilder. 

Om bara dagarna kunde bli ljusare

ååh jag känner mig som en grå hanna idag.. hur ska jag oka en till vinter ? okej vi har ju höst året om men iallafall.. Erika och Aino åker iväg.. så vem ska jag festa med ? Fan jag är så avensjuk på er.. även fast jag inte träffar er så ofta som jag vill så kommer jag faktist sakna er.. bara så ni vet :P jag har sån jävla lust att komma och hälsa på er i jul.. det skulle vara så kul..  om jag bara kunde. 

Igår när jag skulle sluta jobbet sa Toorun att han var en blomma och jag var hans vatten och utan mig skulle han vissna.. man blir så glad av att jobba med honom :) "vi är bara vänner om nån trodde nått annat"
Det var förresten en snubbe på mitt jobb som snodde en väska igår.. han e 15 och hjälper bara till där det behövs och står mest i matsalen och städar.. men det kom en tjej som var jätte upprörd och frågade om vi hade sett hennes väska. . och alla sa nej såklart.. men hon hade tydligen frågat folk i matsalen om dom hade sett nån ta hennes väska.. och dom sa att dom hade sett nån av oss personal ta den.. så vi frågade alla som hade varit ute i restaurangen.. men alla sa nej. Han 15 åringen var typ den enda av oss som skulle kunna ha tagit den för vi andra har känt varandra minst ett år och vi tar "absolut" ingens saker. Men iallafall man kan ju inte bara skylla på nån bara så där.. tjejen fortsatte anklaga oss och vägrade gå.. och det är ju förståeligt.. så Toorun lät henne och hennes "pojkvän" komma in och se själv att den inte var någonstans.. dom letade över allt.. (nästan).. Toorun blev irriterad och sa att vi skäl aldrig andras saker och bla bla bla.. men han gick in i killarnas omklädningsrum och började rota i allas skåp som var öppna vilket vi inte får men han blev tvungen.. och i ett skåp full med kläder hittade han hennes väska och han skämdes att ge den till henne.. men den var tom.. vi har små fack där vi kan lägga våra värdesaker och låsa in dom.. i en av dom hittade han hennes mobil och pengar.. vad pinsamt det måste ha varit för honom där.. folk i resturangen hade sett 15åringen ta den.. men han vägrade erkänna.  Alla vet ju att det är han ändå.. det fanns inga andra killar där framme som skulle kunna ta den och det märks ju om en tjej går in i killarnas omklädnings rum. 
Vi blir väl tvungna att låsa våra skåp nu ? det har vi inte behövt tidigare.

Hur kass är du ?

För några veckor sedan spelade jag, sandra och Sara in en smink video fö att vara med i en löjlig tävling på youtube.. vi hade inget annat för oss och ville göra en rolig grej.. men resultatet blev inte som vi hade tänkt oss. Sara var en kass filmare och Sandra kunde inte sminka.. haha förlåt.. och jag såg ut som crap.. så det var inte så konstigt att resultatet blev som det blev och allting tog ungefär 3 timmar.. vi ville bara slå varandra där ett tag.. men vi hade kul.  Jag skäms att visa videon men jag bjuder på den.

I slutet försöker vi fixa mitt hår men vafan gör vi ? halva mousse flaskan och 10 lite spray och voila så har man en riktig kanon frilla.. inte. Jag ser ju riktigt glad ut där på slutet oxå.



Visste ni ?

Har ni hört? Johnny depp ska medverka i en fjärde pirat film :D mina favorit filmer. Snacka om att jag kommer vara den första som ser den.  Han ä ju så grym som Jack sparrow.

Min r knapp funkar typ inte man måste trycka jätte hårt.. så hä blir det om man tycke löst hehe. Jag är uttråkad och har ingenting att säga :P Gick upp 4 imose gaaah. Mattias kom och hämtade mig och när vi sitter i bilen säger han att han ha glömt att tanka och vi hade bara bensin för en kilometer haha lyckat om vi hade fått motorstopp men vi klarade oss.

Nån som smakat nya cocacola light plus med grönt te ? alla säger att den är skit äcklig.. men så farlig är den faktist inte.. den är fräsch på nått sätt. Vi delar ut såna gratis på jobbet om man köper en viss grej så jag har snott med mig några efter jobbet. 


Aaaa så är det faktist!



En sång för alla dom som jobbar på mc donalds, har du glömt att stämpla in ...

Det har varit en kaos dag på jobbet idag.. dt kassan kraschade precis när jag stod där och det blev rush.. åååh  varför? jag blev ju såklart tvungen att gå ut till alla i bilarna och berätta att dom inte skulle få nån mat idag.. fan va skämmit. det fick jag göra i en timme.. kul va ? samtidigt som det var kö ända till dörren i kassan.. jag skulle hjälpa alla samtidigt som jag pratade med gästerna. stress på hög nivå!

                                              _______________________________________________________________________________

Två av dom roligaste personerna jag vet är Nour och Cissi, hur vågar dom göra såna saker som dom gör ? En vanligt människa skulle dö av pinsamhet.  Men jag önskar att jag var lika crazy.
Här är en sak som är skit kul :D
 

Saker händer även fast man inte vill det

idag har jag typ inte gjort nånting.. vart i solna lite snabbt för att Andreas skulle hämta nått hos hans brorsa sen kollade vi på beck skarpt läge.. har sett den en gång redan men den e as bra.  Kanske ska åka in till stan snart om jag orkar :Pär lite seg .. har suttit framför datorn och kollat på the hills i flera timmar känns det som.

Känns ju inte så bra.. även fast jag visste att det skulle hända så känns det å konstigt när det väl händer, att en person aldrig mer kommer finnas, att man aldrig mer kommer få prata med den personen eller ens få se personen.  Jag har inte varit så bra på att åka till henne, men jag är som jag är.. och jag förstår mig inte på mig själv ibland. Men hon ville ju inte att jag skulle komma till henne, eftersom hon inte ville att jag skulle se henne så där. Men när det nästan var som värst och hon låg där på sjukhuset åkte jag dit och när jag fick se henne höll jag på att börja gråta.. gud va hon såg ut.. inte så som jag var van att se henne.. jag tyckte så synd om henne eftersom hon bara låg där hela dagarna och strirrade in i väggen och hon ville ju inte leva så på nått sätt fick hon som hon ville nu. Jag vaknade i onsdags av att pappa kom in i mitt rum och sa att farmor hade fått en hjärtattack och att han skulle åka dit. Jag var ganska lungn vid det ögonblicket med tanke på vad som kunde hända. Jag låg bara hemma den dagen och väntade på att Andreas skulle sluta jobba och vi skulle gå och fika för jag ville försöka tänka på nått annat. Vi hade knappt satt oss ner innan min pappa ringde och sa att farmor hade dött. Jag trodde inte att jag skulle gråta men jag kunde inte hjälpa det, tårarna bara forsade ner och alla kollade på mig men jag brydde mig inte. 


My lucky day

Japp jag hitta några nya avsnitt av the hills s 4 :D kan det bli bättre :)


Kan man förstå att dom nästan är i samma ålder som mig ? Varför blev jag så ful haha
Jag har bara kollat på 2 avsnitt hittills.. man vill ju inte se alla på en gång men kan ju fan inte låta bli

Snorkråkan

Måste bara berätta om när jag och Andreas var på ica och vi stod vid glassdisken för att välja vilken glass vi skulle ta.. så skrattar andreas till eller nått och en "stor" snorkråka flyger ut och landar på en av glass paketen.. den var typ helt grön,gul skit äcklig .. hahaha jag började såklart skratta högt som fan.. undrar vad tanten tänkte som stod mitt emot :P

Jag och Andreas i somras, vi umgås hela tiden.. borde vi inte tröttna snart ?


haha den här bilden är såååå ful att jag var tvungen att lägga upp den.. tre mongon



Lumpen för några timmar

Igår var jag och Sandra och hälsa på Söötsuur i lumpen.. de var ganska kul faktist.. fast jag har ju varit där en gång förut.. men vi kom 2 timmar försent och missade själva uppvisningen men det gjorde inte mig så mycket eftersom jag var och hälsade på brorsan i skövde för några år sen och såg deras uppvisning med pansarvagnarna och dom sköt osv. Haha det fanns ett tält där dom brukar ha fika.. och alla tanter och gubbar som kom dit trodde ju att det var fika för dom så alla tog allt kaffe och det som fanns att äta..


Klart man var tvungen att hålla i ak5an ;)


Sandra oxå hihi


Det stog så här under Söötsuurs säng ..hmm?


Söötsuur var ju riktigt sexig


Vi gick in i deras tält dom sover i när dom är ute i fält.. stackars dom det var skit kallt och luktade konstigt så jag tog på mig den här


Vi hittade nånting som såg ut som inälvor.. föklara ?


Man måste ju passa in om man ska vara där liksom.


Vi fick dessutom komma in i deras "förbjudna" område, jag och Sandra skrev varandras telefon nummer ifall nån skulle vilja ringa.. "på skoj"

På något sätt skulle man vilja gå lumpen men när man är där verkar det inte som att dom vill vara där och en kille sa att de var tur att inte vi gick lumpen för det var verkligen skit.. men det verkar ju ganska roligt.. som en utmaning liksom.. jag skulle vilja se hur mycket jag skulle palla.. den största fördelen är ju att det bara är killar där ;) men det kan ju bli jobbigt i längden att inte ha en tjej att snacka skit med.

värsta festen i natt

grannarna hade värsta festen inatt.. den verkade börja halv 4 eller nått.. jag vaknade iallafall att det dunkade som fan.. (nya grannar).. hehe det var nån som knackade på deras fönster och jag trodde först att det var på våra.. jag ba shit vad håller dom på med men sen när jag tittar ut genom föntret är det nån dom kanckar på grannens fönstert (och ganska högt) med typ pyjamas.. haha.  men ingen i min familj brydde sig att dom hade fest,. vi tänkte bara att fan det är ju lördag och låt dom festa lite.. men gubben bredvid oss trodde det var vi.. så han ringer halv 4 på natten och jag svarar helt borta och säger hallå.. men ingen svarar och jag säger hallå  3 gånger men ingen säger nått.. så jag lägger på.. han verkar ju helt sjuk i huvet och jag vet att det är han som ringer för han ringer alltid när han blir störd. Sen ringer han halv 9 på morronen och frågar varför vi har spelat så hög musik... haha vadå vi ??? har ingen aning om vad min morsa sa till honom men.. aaa hon ringer upp honom igen och frågar varför han ringer och lägger på hela tiden.. men han säger att han inte har ringt men sen försäger han sig och - Hanna brukar väl inte spela så hög musik? bla bla bla bla.. vad har jag gjort ? :P dom klagar på minsta lilla grej.. dom brukar klaga på att vi går i trappan.. asså hallå man måste ju få gå i trappan.. hur ska vi annars kunna duscha å hur ska jag komma till mitt rum ? vi kan ju inte hjälpa att trappan låter ganska hölgt när  man går i den.. den är ju inte helt ljud isolerad.. en gång rökte Andreas och lutade sig ut från mitt fönster så att det inte skulle komma in så mycket rök i mitt rum.. då kommer gubben ut och säger att det kommer in rök i deras rum.. men stäng fönstret då..vi får väl röka där om vi vill.. plus att hans fru röker hela tiden så han borde väl vara van. orka med såna människor som klagar hela tiden.  vilken cirkus



Varför kan aldrig jag få vara sjuk utan att det blir problem ?

A just det idag när jag kom till jobbet kom chefen fram till mig och sa att han ville prata med mig om lördagen ... :S jag kände hur paniken spreds sig där.. jag sjukanmälde mig i lördags för att kunna gå på en fest som var planerad sen länge.. "mycket viktig oxå" säger vi. alla visste om det förutom han.. jag slet som ett djur för att försöka hitta nån som kunde jobba istället för mig.. men ingen ville hur jag än mutade dom.. men vem vill jobba 20-03 på en lördag. Aja så på fredagen satte jag mig själv i ett tillstånd som mycket deprimerad och sjuk (jag var fatkist förkyld på riktigt) men det var otroligt jobbigt att spela så sjuk i 6 timmar... att skådespela är ju sjukt jobbigt och energi krävande fick jag uppleva.. men jag var ju tvungen för att kunna sjukanmäla mig. Då kommer han fram till mig och frågar om jag gick på det jag skulle i lördags.. jag ba nej jag var sjuk.. han ba handen på hjärtat var du verkligen det.. ja sa jag.. VEM FAN HAR TJALLAT PÅ MIG TILL HONOM? fan va sur jag blir.. alla hatar ju honom och ingen tjallar ju på nån.. jag ska aldrig lita på nån mer. 

Kändis vecka

I dag har jag träffat två kändisar.. aa faktist. Den första vet jag inte vad han heter.. men han är nån slags programledare..  det såg man på bilen höhö.. några minuter efter kommer erik från E.M.D (vill bara punktera att jag inte visste vad deras band hette innan jag googlade på det) han va jätte söt faktist.. jag har aldrig tyckt det förut.  Igår kom Nanne Grönvall till oss.. men jag jobbade inte då men vi hade tydligen glömt att pack ner lite av hennes mat så hon fick komma tillbaka.. oops. Vem möter jag imorron?

is kan va kul

Titta vad roligt photoshop kan vara


Jag ser bloggar varje dag där folk lägger upp bilder på sig själva hela tiden så jag behöver inte skämmas ;)

Åh jag har så tråkigt, jag skulle ha hängt med Andreas idag men han ska JOBBA. Man kan ju inte jobba när man ska umgås med mig dah.
Jag har så tråkigt att jag sitter och kollar på Hannah montana hahha men det är ganska roligt ibland.. inte för att jag brukar kolla på det men :P

Vet du va ? på min gata i stan där bor det........ nej men på mitt jobb brukar man driva med dom nya.. jag tror att jag blev utsatt för det oxå men jag vet att jag aldrig gjorde det dom sa.. aja Hakar sa åt Erika att fylla en stor röd soppåse med is.. hon ba- men så får man väl inte göra.. men hon gjorde det iallafall.. hahah det låter inte roligt men vad fan ska vi med isen till.. eller nu kom jag på vad dom sa till mig.. dom sa att jag skulle fylle en påse med is och jag skulle plocka en iskub åt gången..

Kan ja fo en väska, hehe en väska ? en poseee

Shooo

Det vart en rolig kväll på Huset igår.. jag hade faktst inte förväntat mig det. Musiken var ju helt okej oxå mycket techno :D Vakten raggade ju ganska rejält oxå jag har nog aldrig fått såna komplimanger nångång och söötsuur och han stod i en kvart och pratade om hur fin jag var.. åååhh det blev irriterande efter första halva minuten. Efter huset träffade vi Aino och Erika som hade träffat två killar.


Jag tror att den här bilden såg mest normal ut


Sen kom Arash och Robban, Arash hade hyrt hela stället och vi var ju såklart på gästlistan ;)

Snart ska jag gå och jobba i 10 timmar.. hur fan ska jag orka det.. men det var ju värt att gå ut igår.

Alltså Toorun du är ju bara så euu

Söötsuur har smittat mig med sin äckliga förkylning så jag har varit sjuk i några dar nu.. men jag har jobbat ändå eftersom jag är en sån mes att sjukanmäla mig :P i måndags hade jag inte ens nån röst inte igår heller för den delen. Men nu har kråkrösten förvunnit men jag vaknar varje dag ungefär 6 på morronen för att få värsta hostattacken.. det håller på ungefär 2 timmar.. men jag kompenserar det med att kolla på the voice show på 5an.. tack för det :)
Jag har förresten klippt mig.. Jag och Söötsuur skrev ut två bilder och gick till frisören och sa att så ville vi se ut. Dom var skit duktiga och vi båda blev nöjda för första gången. Det var förresten en kille som jobbade där som var så himla söt synd bara att han var bög.. men man blev kär ihonom direkt man såg han.. Jag kanske blir tvungen att åka dit och gå förbi nån dag ;)


Hehe kolla katten breve mig.. vad gör hon ?






euuu

Grym låt



Finns det nån bättre låt just nu ?

I Löve sushii

Måste bara visa en rolig tröja jag hittade.


HIhiihi
-Who's ready for sushi?
-I'm ready to go to sushi

Hallå personalääään

Jag var i stan med Andreas i måndags och vi hade ingenting att göra så vi åkte till skansen. Det enda vi ville se var ju reptilerna.




Det var en krokodil som simmade i vattnet som var fett läskig, han bara stannade och stirra skit nära oss.

Jag tyckte synd om anacondorna





Det var som julafton för barn, jag ville bara ta ormen och gå hem. Vi lixom connectade direkt och ville gifta oss och dra till Las Vegas och hela kittet.. okej det var inte riktigt så men nästan.
Det här är en kungsboa!

Vi såg förstås alla andra djuren oxå.. alltså bara så ni vet lixåååm..eh hallå.

Apoteket eken !

Orkar inte blogga lixom :P  men okej lite då.

Jaja jag är hemma från skåne nu.. sen länge.. allting känns så konstigt dom flesta vet ju redan den stora "nya"  grejen. 
Men nu till nått annat åh jag blir så irriterad på människor..  förra helgen jobbade jag natt och jag stod ensam i dtn som vanligt.. då var det en tjej och en kille som tyckte att dom fick vänta länge.. vilket dom inte hade gjort.. så jag står och tar betalt från en annan gäst så kommer tjejen ut från bilen och springer fram till mig och skriker att dom hade fått vänta skit länge och att dom skulle ha sin mat nu.. jag sa typ bara mm.. för jag var själv stressad och gjorde så gott jag kunde.. då skriker hon "jävla slyna" till mig.. och det gör man verkligen inte till MIG.. kan jag säga.. speciellt inte om det är en kaxig brud. Så jag går ned till Mira och säger till henne att inte servera dom nån mat och säga åt dom att dra där ifrån.. men vad jag inte hade märkt var att killen i bilen hade fått värsta utbrottet och satt och skrek som en galning.. jag menar verkligen att han skrek som om han höll på att dö. Killen började oxå skrika massa grejer och försökte hoppa ut ur bilen och slå mig.. jag blev ännu mer arg och skrek typ och frågade om han hade damp eller nått och bad honom lugnga ner sig men det gick inte.. tjejen försökte hålla i honom och fortsatte säga saker till mig.. vi tänkte ringa polisen först men sen gav Mira maten till dom iallafall eftersom det var bilar bakom som väntade.. och gissa vad killen gör då.. först kollade han vad jag hette och hotade mig sen spottade han mig i ansiktet. Jag höll på att spy men jag hann inte ens gå och ta bort det eftersom det var världens kö i kassan och folk skrek att dom skulle stänga dörren för idioterna var tydligen påväg in i restaurangen. Vilket roligt jobb jag har va ? Jag var så jävla arg att jag skrattade .. hur fan kan man skratta i en sån situation ? Tjejen i kassan fick lite panik och mådde inte så bra.. stackarn.


Fuck you till dom :D


RSS 2.0