Sverige vs Sidney ?

Det här mailet fick jag av Erika igår :P haha gulligt

Tänk på hur jäkla grått och trist det är här i sthlm just nu! Du kan byta det mot sol, stränder, surfing, fest............

Donken v.s. surfing? Blekfis v.s. solbränna? Vinterjacka v.s. bikini? Harar v.s. kängurur? Svenskar v.s. australienare? Korallrev v.s. is? Palmer v.s. tallar? Stockholm v.s. Sydney på nyår??

Och det var bara at the top of my head....

Tänk på det när du snackar med din chef idag eller när det blir! Hihihiiiiiii

Hur fan ska man göra ?

RIP Farmor

Kom hem för ett tag sedan , begravningen ägde rum i bromma kyrka och den var mycket fin :) Presten var jätte bra . Jag fick träffa några kusiner som jag inte träffat på mycket länge . Så synd att vi oftast träffas på såna här tillställningar men det blir nog ändring på det .


Kevin, Erik , jag, Sara

kan någon underhålla mig tack !

Om det är någon som undrar om jag typ har dyslexi eller något för att jag skriver fel hela tiden och missar lite ord.. för det har jag märkt nu när jag tittar tillbaka :P men det beror på att jag inte kollar igenom det jag skriver . Tänkte bara säga det så ni inte tror att jag är 6 år och inte kan skriva .

______________________________________________________________________________________________

Åhh  jag har så otroligt tråkigt att jag bara vill gå och sova . Jag börjar jobba sent ikväll och ingen är ju ledig vid den här tiden . Måste alla ha 9-18 jobb ? vavavav ?

Undrar om jag ska städa ? jag menar mitt rum fylls snart av 10 nya djurarter .. men jag kanske kan bli känd på det ?
Tjejen som uppfann nya djurarter bara av sitt eget skit ! haha det låter väl bra :P fan va jag är uttråkad .


Everybody dance now


I lördags bröjade jag klockan 7 på kvällen och skulle ha slutat klockan 4 på natten men vad jag inte visste om var att man skulle dra tillbaka tiden en timme och då vart jag ju tvungen att jobba en timme extra .. men det vart lite kaos där på natten och uppfyllnigen och typ ingenting var fixat så jag kände at jag inte bara ville gå där ifrån och lämna mina två jobbar kompisar . så jag stannade lite till .. men det gick ju ingen buss och Battal sa att han skulle skjussa mig om jag väntade till klockan 6 och det blev aldrig att jag kom iväg så jag stannade enda till 6 . Jag var så slut att jag knappt hörde vad nån sa hehe . Klockan var ju 7 egentligen i mina ögon . så jag jobbade typ 12 timmar  med massa fulla idioter . Jag vet inte om jag speciellt snygg just i löradgs för jag fick massa killar som ville ha mitt nummer och som var allmänt lite jobbiga . och jag gick ju runt och skrattade för mig själv som vanligt .

Mattias - Det värsta är att du gillar det oxå
Jag - ja hellre att nån raggar än att ingen gör det ;)
Mattias - Ah det är sant faktist

Hehe ja vem gillar INTE uppmärksamhet ?

En rolig grej var när en kille var så himla på och ville att jag skulle skriva mitt nummer till honom och han vägrade åka ner till dt 2an .. sen när han väl åkte sa dom andra i bilen efter - Pratglad snubbe lr ? jag började undra va fan han höll på med.

Sen säger Mattias till mig att en kille vill snacka med mig .. ååh nej har han inte åkt än tänkte jag .. och började skratta .
Mattias började bli irriterad för han ville att han skulle åka iväg och jag ville ju verkligen inte snacka med honom och vägrade gå fram till honom .  Men han fick bort honom till slut .  Trevlig natt alltså !

______________________________________________________________________________________

Dagen efter , söndag var jag tröttare än min katt som ligger och sover hela tiden . Och jag vet inte vad som hade hänt men alla hade väldigt stor lust att ringa mig JUST när behöver sova .. direkt när jag precis hade somnat efter att ha kämpat i flera timmar så ringer nästa person .. ååååh snacka om att jag var irriterad . Ja jag kunde ha stängt av mobilen men jag var tvungen att ha på alarmet för jag hade en tid att passa faktist :) Ja det blev en intressant söndag hihi


Jag svettas som fan .. tror min dator e lite överhettad och gör mej lite överhettad . Torun undrade nyss om jag ville ut å hitta på nått.. men vad gör man halv 1 på natten på en måndag ?


Kom in och rulla ut igen

Jag är totat förvirrad nu.. vet inte vad jag ska göra med nånting . varför kan inte allting bara va enkelt ? Kan inte berätta vad ja snackar om men bajskorv !

_______________________________________________________________________________________

Idag  har jag iallafall färgat håret på Andreas och så här såg det ut först ;)


Snyggingen själv

If i were a boy just for a day

If I were a boy
I could turn off my phone
Tell everyone it's broken
So they'd think that I was sleepin' alone
I'd put myself first
And make the rules as I go
Cause I know that she'd be faithful
Waitin' for me to come home

Kanin

Idag träffade jag Andreas istan och vi spelade biljard, jag vann faktist två av tre matcher :D han vart ju någolunda sur..  sorry !
Efter biljarden gick vi runt lite i nån galleria där i fridhemsplan för att försöka hitta kläder som jag kan ha på mig på begravningen, men det är ju typ omöjligt.. vad ska man ha på sig ? Letade tom i kista oxå men hittade såklart inget där heller bara ett linne och ett par tajts som jag inte tänker ha på begravingen.. men aja jag gav upp och har kommit fram till att jag får ta nått som jag har hemma .

Nytt avsnitt av the hills har kommit ut, check it out !

När fan ska dom börja bete sig som oss andra ?

Säger bara att det som hände i måndags på jobbet var så jävla sjukt att jag hatar dom jävla idioterna.. nästa gång dom kommer tänker jag INTE ta deras beställningar, det får nån annan göra.. slå upp ordet respekt och vuxet beteende och kom tillbaka och be om ursäkt, TACK! Torun du är bäst som var så gullig mot mig :)

fuktighetskräm eller ?


När jag stog i duchen idag upptäckte jag att Jag har använd en fuktighets kräm för att rengöra mitt ansikte.. hur fan lyckas man ? jag ha använt den här i flera månader och jag märker det nu..haha

Heeey mc donalds

Jahapp, jag sitter här och väntar på att mitt hår ska torka så jag kan platta det, sminka mig och åka till jobbet.. Jag skulle ha börjat klockan 3 men neeeeeeeeeej. Förresten har mitt hår vuxit ungefär 60 cm :P  bara så där helt plötsligt.


I helgen kom Fanny hit och vi åt och åt och åt, sen åkte vi in till stan och hade lite förfest på en innegåd i Gamla stan.. hehe.. sen vart det Huset. Vi hade as kul och jag träffade lite vänner där oxå. En gång hörde jag nån skrika, ååååhh mc donalds hur är läget ? hahaha sen kramade han mig som om vi var bästa vänner.. jag bah - Vem fan är du ? okej jag sa inte så men jag tänkte det.. visst jag kände igen honom men jag träffar flera hundra människor varje dag.


 


Observera att mitt hår INTE ser bra ut men jag har inte hunnit färga det än

En frilla, mer än bara hår ;)


Just det... när jag skulle gå idag från jobbet kom Torun och drog i min luva och försökte sätta på mig den, han ville bara få mig irriterad hehe..

Jag - Meh du förstör min frilla

Torun-Frilla ! vet du vad det betyder eller ?

Jag-Eh ja ? det klart jag vet det

Torun- Men det betyder en annan sak oxå

Jag- Aha vadå ?

Torun- nått snuskigt

Sen fick jag med mig Mira och sa att vi vet alla snuskiga ord, men han ville inte säga och då undrade jag va fan det egentligen betydde.  Idag har jag ialalfall lärt mig ett nytt ord tadaa :)

Yes sir


Det känns lite som att min blogg är lite ensam, ekooooooooooooooooooo, ekoooooooooooo, ekoooooo,  ekooo

Jag tänkte bara säga att min katt ligger och snarkar på mitt golv just nu..


Jag har fått min mens, precis nyy

Gu va jag har slappat idag, sen har jag sovit ungefär 14 timmar.. och det är inte direkt likt mig då jag brukar sova 6-7 timmar oftast. Så hur mycket har jag ju inte jobbat men jag var helt slut och jag somnade mitt i en film igår som jag och Andreas satt och kollade på, det var ju inte så kul för honom eftersom han vet att han måste stänga av filmen för att vi ska kunna se klart den dagen efter hehe. Jag sträckte oxå ryggen i sömnen idag, jag vet inte hur jag lyckades men ont gjorde det och jag var tvungen att ligga på samma sida resten av natten.

Jag och Adreas åt lunch på spanjoren idag, fan va gott det var och jag bad om extra ost sås som vanligt.. mmh :)



Du är ju licksom kraftigt överviktig och här har vi en man som ser sjuk ut, vad hände ?


Ja, vilken jävla dag. Rush, rush, rush och eh rush... hela jävla dagen. Jag är helt jävla slut.  Jag stog i köket oxå.. jag måste ha gjort runt 400 hamburgare idag om inte mer.

I natt hade det tydligen vart bråk på jobbet, nån gäng medlem hade blivit sur på Levent för att maten hade dröjt länge och dom började tjaffsa. Mannen hade sedan gått därifrån och hämtat massa kompisar och sedan tog han fram en pistol och dom hade ringt polis och väktare, sen vet jag inte vad som hände mer än att chefen hade varit där nästan hela natten och snack med polis och männen hade dom tydligen inte fått tag i heller så vi blev uppmanade idag att INTE ge ut nåns nummer ifall någon skulle komma och fråga... varför man nu skulle ge ut nåns nummer bara så där. Hur kan man bli så jävla arg för lite hamburgare ? herregud va sjukt och tänk om han hade skjutit !

Deja vu



Kvällen igår vart helt okej.. kunde har varit längre men.. det började med att jag och Söötsuur mötte upp en vän till mig och dennes kompis. Vi hade rätt trevligt och satt och snackade i några timmar. Synd bara att dom skulle upp och jobba dagen efter. Ehm.. jag och Söötsuur skulle köpa oss en varsin piggelin drink en 6a vart det.. iallanbmbmfall så stötthvbhvnbve bartennbnbmndern ganska rejnbnmbmnält på minbmbnmng och skojade lite om att jag skulle skriva upp mitt nummer på ett kvitto.. jag tog det inte seriöst men såklart så skriver Söötsuur upp mitt nummer på den där lappen och nu har jag en till smsandnmmmm,e killmnmne på telenbm,nmnfonen.. sun,mn,mck..
Senare på kvällen när dom andra skulle dra sig hemmåt åkte jag och Söötsuur till berns och träffade en jobbar kompis till mig och hans polare.  Jag hoppas på en längre kväll nästa helg :)

...







Det var ju bra att det kom en sån lätt pose, det var ju bara att sätta sig ner och be typ


Cykelmannen

Jag har inte berättat om cykelmannen va ? så är var det iallafall.. Jag var påväg till jobbet och jag lyssnar alltid på musik och jag såna där hörlurar som stänger ute allt annat ljud precis så som hörurar ska vara. Jag brukar alltid gå på sidan ifall det skulle komma en cykel. Och det gjorde det den här dan.. MEN... helt plötsligt så känner jag att nån tar på mig och puttar till mig och gör allt för att han ska komma fram med sin cykel.. ursäka hur svårt kan det vara att cykla bredvid mig .. det fanns hur mycket plats som helst.. gubbjävel.. han skyllde på mig och visade med händerna att jag borde ta ut hörlurarna.. men hur visste han att jag inte var döv när han kom bakom mig ? va irriterad man blir på människor..  helt störd gubbe.

äcklig dröm


Jag vaknade för ett tag sen av att jag hade världens äckligaste mardröm, jag drömde att jag var nånstans i Afrika.. eller det måste ha varit där för det fanns bara massa konstig savann och lite skog då, jag bodde tydligen där med några jag känner men det verkade inte som att jag trivdes där för jag mådde ganska dåligt. Man kunde nästan inte gå någonstans för det var massa farliga djur överallt till och med där vi bodde som var i ett litet hus med ingenting i. Helt plötsligt fick jag hudcancer och det bildades stora svarta jätte äckliga blåsor över hela min kropp, ingen typ brydde sig och jag fick gå runt med dom hela tiden, det gjorde skit ont och jag svettades som fan. Det var verkligen dom äckligaste blåsorna man kan ha och det blev bara fler och fler.. sen vaknade jag och jag kände fortfarande att det gjorde ont, helt sjukt. Tänk hur verklig en dröm kan vara. Att man kan känna en smärta som inte ens finns. Jag vill inte sola igen !


RSS 2.0