Tråkig tisdag

sitter i rissne och har bajs tråkigt :/ finns verkligen ingenting att göra .. alla jobbar suck . Har ätit pasta med te till frukost .. tror vi måste handla lite Erika jag svälter ihjäl här :/ hehe

hittar inte laddaren till min mobil heller så kan typ inte ladda mobilen och det är riktigt illa sen har jag inga hörlurar heller så kan inte lyssna på musik .. nått positivt idag ? NEJ !!!

Jag känner mig litesom klagomusen  idag ... hahahah jag skrev fatkist klagomusen på riktigt . Menade klagomuren för dom som  inte förstår så bra svenska .  Läste precis att Erika kommer hem efter jobbet :D yes då kan vi röka pipa eh jag menar vattenpipa . Hon sa att jag skulle gå och handla men aah jag vet inte vad jag ska köpa ????? mjölk till teet '? haha

Säger den här minen nånting ?

Har inte haft pengar på hela veckan typ men hittade 500 spenn i mitt rum :) tjejen med guld rummet ! Big time ................................................................................................


Va på bio igår som jag sa att jag skulle vi såg Seven pounds .. riktigt bra film tyckte jag men det tyckte inte grisen men han kan ju inget om film . hihi



Kommentarer
Postat av: Bruno

HAhah jag har käkat choklad till middag idag och druckit te utan mjölk. Ehh ja, vi borde handla!! Varför gjorde du inte????? HAHa Seven pounds är ju asbra.



Föresten är ju hej mycket snyggare än the pig. Jag tittade ju på fb igår hahahha.



Och var är du någonstans nu? Jag ska typ gå och sova snart.. HAhah

2009-02-24 @ 18:52:53
URL: http://iknowbrunow.blogg.se/
Postat av: hanna

hahaha asså när åt vi bra mat senast förutom idag ?

känner mig så duktig idag som handlade :P



fattar inte det där med hej fortfarande :/ :P e jag blåst eller ? och vad är fb ? faceboook jahahahaha hehehe eller ?



2009-02-26 @ 00:49:48
URL: http://fake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0