Jalla vi hörs

sneeeee breeeee !!! Sov över hos Suursööt igår och hon var ensam hemma och Erika kom över senare :) vi lagade  tacos och åt massa chips och godis fyfan va jag mådde dåligt sen .. men man måste ju passa på när man inte är van lixom :P man vet aldrig när man får nått gott igen . Senare ikväll har jag vart i stan och fikat .. tjejen i kassan råkade dra 1086 kr istället för 86 kr .. ehm ? så jag fick 1000 kr i handen och fick välja vilken bakelse jag ville och inte tog hon betalt för dubbel espresson haha något trött eller ?

________________________________________________________________________________________________

Förresten ( har ingen lust att skriva det här eftersom jag blir så arg ) men läste om fåglarna som blir riktigt dåligt behandlade och sverige köper detta dun ... fy fan !!!!! Jag fattttar inte hur människor kan vara såna äckliga, vidriga idioter som skadar djur på det där sättet . Jag har sån lust att tortera dom som torterar djur . Eller gå bara och dö tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0