idag är det onsdaaaaaaaaaaaaaaaaag

ja , idag tog jag en liten sväng till södertälje faktist och det tog mig 1 timme och 45 min fattar inte riktigt hur jag lyckades .. men men jag hade min musik iallafall sen vart det lägenhetsvisning och sedan lite andra saker trevligt :) sen va jag tillbaka i stockholm i gen och gick på bio och såg wallander .. den var helt okej men inte så bra som jag hade hoppas på det är bara kul att se min fina lilla stad hehe . Mina föräldrar var faktist där när inspelningen var men tur att dom inte va med på bild det hade ju verkligen förstört filmen .

igår unnade jag och sara oss en liten tur på centralbadet ååååhh så skönt med massage . Jag gillade min massör hehe för hon sa så fina komplimanger till mig . Hon frågade vad kjag tränar och att jag måste träna varje dag eftersom jag hade så tränad kropp hahahah jag ba vaaaa ? jag tränad ? skojar hon eller hahha . Hon blev jätte förvånad när jag sa att jag inte tränar nånting eller bara ibland . Sen vart det bubbelpool och simning sen jävligt dyr mat men den va så god så d fick det väl vara värt . Vi tänkte trä'na oxå på deras gym men jag var så jävla trött efter gårdagen .. först jobbade jag över 3 timmar sen klockan 3 på natten åkte jag och Levent till Tayfor som fyllde år och vi lagade mat och drack te och snackade jag kom hem typ 7 på morronen och skulle egentligen upp 11 :/ illa men det gick bra .

kisssssssssssssssssssssssssssss and huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugggggggggggssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0