Även jag kan bli sjuk konstigt nog

ååååååååååååååh jag har blivit sjuk ... hur kunde JAG bli sjuk , jag är aldrig sjuk . Jag måste gå och jobba oxå för vi har ingen personal ..

Yes igår när jag skulle hem från jobbet ringer ryska maffian mig .. varför ? aaaah tänkte skriva mer men går inte :P fan att man inte kan skriva privata saker så bara dom man vill ska läsa läser det man skriver :P Jag träffade iallafall ryska maffian även fast jag inte borde men jag kan inte säga att vi hade tråkigt :) (ryska maffian = bara en kompis )

nu orkar jag inte skriva mer ..

Kommentarer
Postat av: bruno

Jag är också sjuk. BAJS. Jag är typ sjuk hela tiden nu faaaan, jag var aldrig sjuk förut...! :/



HAha nej gjorde han? Men okej.. Aa, man kan ju itne skriva så mycket här, but we'll talk on thirsday!!!!

2009-03-02 @ 15:48:18
URL: http://iknowbrunow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0