Ibland fattar jag fan ingenting :/

shuu

kom hem för ett tag sen från jobbet .. fick sluta tidigare efterom löneprocenten var alldeles för hög fick skjuss av min privata taxi igen :P alltid lika skönt

ååh mitt humör skiftar från att vara hur glad som helst till atta vara hur deppig som helst .. fattar fan ingenting .. är allting mitt fel hela tiden ? vad fan gör jag för fel hela tiden ? skulle gärna vilja ha svar på den frågan för hela tiden är det nånting som bara går åt helvete .... kan inte alla bara låta mig vara och kanske inse att dom gör fel oxå nångång .. det är inte bara jag . 

Kommentarer
Postat av: bruno

Gissar att allting INTE alltid är ditt fel! Du får berätta mer ikväll om du vill...?

2009-03-17 @ 08:39:25
URL: http://iknowbrunow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0