Söndag

Det är söndag och jag är as seg .. okej jag jobbade från 19 till 0500 inatt gick och la mig vid halv 7 i morse . Yes jag får alltid så fina tider :P det gick faktist ganska bra på jobbet igår förutom att medarbetarmötet sög och min arbetsledare ville döda mig men vi var glada sen :) och Alex kom förbi och hälsade på :) det är så jävla härligt när folk som kommer ofta som man har lärt känna lite grann kommer och alltid är lika glada :) såna gäster vill man ha hela tiden .

Annars har jag spenderat fredag och lördag i södertälje .. mycket trevligt :) fast inte bara jag har träffat Erika och gått en prommis sen  har jag sovit hos sara och vi har tränat som fan i två dagar .. okej inte som fan men det kändes andra dagen . Var hos mormor och morfar igår oxå och åt världens godaste smörgåstårta .. mums .. jag åkte direkt från södertälje dit och jag var helt säker på att jag skulle komma jätte försent men jag kom typ bara en kvart försent .. grym jag är hehe

japp nu blev jag tom i huvet och orkar inte skriva ......................

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hanna din blogg suger :p

2009-08-11 @ 13:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0