Bara för att jag blev någolunda frisk blir en annan sjuk

- varför är jag så seg hela tiden ?
- ingen som vet
- nähä

ärligt det känns som att jag sover konstant . Men min kropp är ju helt slut ... efter 7 timmars köande i minusgrader så köndes det efteråt kan jag säga och ännu mer när konserten blev inställd .. fy fan asså . Aja jag hoppas att vi får se dom i maj istället . 

Jag är fortfarande sjuk .. walla ? ja det är jag .. hade tänkt sjukanmäla mig idag men jag var visst redan ledig :)



Hahaha och jag mådde bra ?


Sanna och Erika med extra stark öl :P hehe vi hade behövt lite sprit den dagen


vi blev nummer 109 .. why ?


vi gjorde armhävningar och dansade breakdance för lite underhålling till dom andra och för att värma oss själva vilket inte fungerade


Erika och Jag bytte skor igen för att mina var så jävla kalla .. mina tår var bokstavligt talat is
Erika - Fan känns inte som att en människa kan ha haft dom här på sig


Sitter och väntar på .. eh vadå ? ingenting tydligen


Lars Ulrich, Robert trujillo , kirk hammet kom ut på scenen och berättade att konserten blir inställd för att James var sjuk  :(

Efter besvikelsen åkte jag och Erika och käkade på max .. jag skulle vara nyttig och ta sallad till min gi kycklingburgare men jag valde pommesfrittes iallafall och hon i kassan tyckte att jag fick vänta för länge och gav mig plus meny och en extra dippsås .. jaha då fick man svulla igen . Sen åkte vi till rissne och slaggade där .

Kommentarer
Postat av: bruno

Asså gaaaahh vad det sög att den blev inställd. Min brorsa insisterar på att det står på livenation.se att det blir en konsert men jag hittar ändå inte. Vad ska man tro liksom??? Håller tummarna iaf.....

2009-03-11 @ 08:55:51
URL: http://iknowbrunow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0